سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
دانشگاه آزاد الیگودرز
من موسوی .یه دانشجو الیگودرزی .رشته کامپیوتردانشگاه لرستان در الیگودرز.بچه های دانشگاه آزاد الیگودرزخیلی دیر آپدیت می شه چون واقعا سرم شلوغه.***تقدیم به تمامی دخترها وپسرهای دانشگاه آزاد واحد الیگودرز*****
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 499695
کل یادداشتها ها : 85
خبر مایه


 

حمید صحراییحامد صحرایی نفر سوم کارشناسی دانشگاه بروجرد

 

 

 

 

 

 

 موفقیت یک جوان الیگودرزی دیگر

بله این روز ها بازار گرم  ثبت نام دانشجویان کارشناسی در دانشگاه بسیار گرمه.تو همین دانشگاهای استان خودم بودم  تـــو بروجرد که با چند تا از دانشجویای که از الیگودرز  برای ثبت نام آمده بودم ملاقلا ت کردم.

در بین آنها جناب آقای حمید صحرایی نفر سوم کنکور کارشناسی رشته برق الکترونیک نیز بودن که برای من بسیار جالب بود.ایشان رتبه سوم دانشگاه بروجردرا کسب کرده بودن .به خاطر کار های ثبت نام نتوانستم بیشتر با ایشان صحبت کنم اما ایشان فقط به فکر پیدا کردن خانه بودن وخوشبختانه نیزتوانستن  پیدا کنند.

اما در میان دانشجویان موفق دیگر جناب سعید مللکی دانشجو ممتــاز رشته کامیوتردانشگاه الیگودرز نیز در دانشگاه خمین قبول شدن..سعید ملکی دانشجوی رتبه اول دانشگاه آزاد الیگودرز  بودن که توانستن بدونه هیچ گونه زحمتی در دانشگاه آزاد خمین قبول شون.ایشان دانشگاه خمین را به خاطر نزدیکی به شهرستان الیگودرز انتخاب کرده بودن. در روزهای بعدی با دانشجو ممتاز دانشگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

 

از دانشجو موفق کوچ کرده دیگر به معرفی دانشجو احد بیات دانشجوی ممتازرشته نقشه برداری نیز اشاره دارم که این دانشجوی ممتاز نیز در دانشگاه شیراز قبول شده اند.

 احد بیات

 

 

 

 

 

 

دانشجو ممتاز دیگر می توان به جناب آقای ذبیح الله موسوی  دانشجوی رشته عمران گرایش

ساختمان نیز با معدل 18  نیز اشاره کرد

.این دانشجو نیز توانستن این ترم با  معدل بالا بادانشگاه الیگودرز خداحافظی کند.

لازم به ذکر هست دانشجویان ملکی وبیات و موسوی هر کدام دانشجو ممتاز این دانشگاه بوده اند

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت شما دانشجویان عزیز الیگودرز

3 روز یک نامه در وب بود شما دانشجویان آبرو وحیصیت یک دانشجو رو زیر سوال قرار دادید..

در همان پست اول گفتم که این یه وبه واسه حرف و نظرات شما دانشجویان درد و دل شما دانشجویان و.خبرهایی از دانشگاه الیگودرز...

تا اینکه یکی از دوستان به  من ایمیل داد وخواستار قرار دادن نامه ایشان در این وب بودن منم این کار رو انجام  دادم.و به قول خودم که فقط 3 روز در وبم قرار دهم عمل کردم.اما بیشترین ضرر رو خودم کردم اولا.خیلی ها به من توحین کردن.اینو نادیده می گیرم و به فکرشم نیستم.اما از اینکه من به مدیر گروه محترم خودم یعنی استادسعید  منش توهین کنم اصلا برای من قابل قبول نیست.این وب حدود یک سال نیمی هست که فعال هست کسانی که مرتب به این وب سر می زنند شاهد هستند که من بارها از جناب سعید منش حمایت کردم .حتی به خاطر چاپ یکی از مقالات ایشان در روز نامه های بین المللی امریکا تبریک گفتـــــیم..حالا شما قضاوت کنید ما قصد توهین به استاد محترم خود را داریم...استادی که در همان ترم اول به من 2 واحد بیشتر از دیگر دانشجویان دانشگاه دادن.

یا اینکه من قصد سوال بردن محیط دانشگاه الیگودرز رو دارم ..نه..ما فقط قصد پیشرفت دانشگاه وشهرمان را خواستاریم.شهری که امسال به عنوان شهرستان چهارم لرستان دارن تلقی می پندارنش. .ماشاهد این هستیم که دیگر دانشگا های استان لرستان در ترم جدید هم رشته اضافه کنند وهم ساختمان آموزشی.در حالی که دانشگاه ما .......

 در حیطه کاری باید ببینند نظرات دانشجویان نسبت به پیشرفت دانشگاه چیست.

امادر یکی از نظرات من مشاهد کردم که دانشجویان به نحوه نمره دادن استادان اعتراض دارن امابحث استاد ونمره بحثی دیگر است که بعددا به آن اشاره میکنم..

افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد الیگودرز

خبر گزاری دانشجویان الیگودرز-لرستانaliodarz همزمان با دهه فجر پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز به بهره برداری رسید .
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان ، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد الیگودرز

این پروژه با مساحت 7 هزارو500 متر مربع وزیر بنای 5 هزار و500 متر مربع در سه طبقه به اجرا رفته است .
گفتنی است ظرفیت این خوابگاه 600 نفر است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و300 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
لازم به ذکر است در حال حاضر 4 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد الیگودرز مشغول به تحصیل هستند

 طنز جدید   

دختران دانشجو از آغاز تا پایان

 

 

 

 

ویژگی های کلی: این دختران از آن دسته دخترانی هستند که تا زمان ورود به دانشگاه با واژه ای به اسم پسر غریبه هستند و تنها وسیله نقلیه ای که سوار شده اند اتوبوس می باشد.از نظر شکل ظاهری بیشتر شبیه مردان غیرتمند و با خدا هستند!!!


خصوصیات :

 

ترم 1- اصولاً وقتی به آنها بگویید با سه حرف پ- سر یک کلمه معنی دار بسازید مخ آنها چون فکر میکنند تنها دانشجوی این مملکت هستند عمراً کسی را تحویل نمی گیرند. و تا وقتی که قبل از اسمشان کلمه مهندس و دکتر را به کار نبرید جوابتان را نمی دهند! پیشنهاد میکنم که در دختران ترم یکی (صغری) به دنبال GF  نباشید چون پا نمی دهند


طولانی ترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه تا خانه می باشد.به پسران همکلاسی به چشم خواستگار نگاه می کنند.تمام کتب ترم اول را می خرند و با دقت جلد میگیرند.سوژه خنده دانشجویان ترم بالایی هستند. وقتی به آنها سلام میکنید به چشم یک مزاحم خیابانی به شما نگاه میکنند!(بی جنبن دیگه!!!) در فاصله بین کلاسها نان و پنیر دستپخت مادر را میل میکنند تا انرژی بگیرند!
ترم 2- همچنان قادر به ساختن کلمات معنی دار نمیباشند! متوجه میشوند به غیر از آنها افراد دیگری نیز به اسم
دانشجو تو این مملکت هستند! به مقدار بسیار ناچیز از قطر ابروها کاسته میشودولی سیبیل جزیی از اعضای ثابت بدن
می باشد.سر کلاس متوجه موجوداتی عجیب و غریب میشوند اما اسم آنها را نمی دانند.کماکان مسیر دانشگاه تا خانه
بدون هیچ کم و کاستی طی میشود.نیمی از کتاب های ترم را میخرند و نیمه دیگر را از کتابخانه می گیرند.اگر به آنها
سلام کنید در جواب زمزمه نامفهومی میشنوید با این مضمون:سلام علیکم ورحمة ا... و برکاته! دو- سه بار از جلوی تریای دانشکده رد میشوند اما جرأت داخل شدن را ندارند!(استغفرا...)

 

 

محمد موسوی

اسلام پرست

 

abolfazlzالیگودرزایما ن دانشگاه آزاد الیگودرزعابس موسوی


+ salam bax


+ به امید جدایی از لرستان


+ سلام..بر روزیم.....






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




IS